Languages
Currencies

ZAMÓWIENIA od momentu zaksięgowania wpłaty czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od chwili wysłania do klienta na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia informacji o otrzymaniu płatności za zamówiony towar i rozpoczęciu realizacji zamówienia, nie później jednak niż w terminie 30 (trzydzieści) dni po złożeniu przez klienta zamówienia (opóźnienia mogą wynikać z dużej ilości zamówień oraz czasu realizacji zamówienia - szycia).


WYMIANY można odesłać do nas do 14 dni od dnia otrzymania paczki

- wymiany są dokonywane do 14 dni roboczych według opisu znajdującego się w formularzu wymiany

ZWROTY przyjmujemy do 14 dni od dnia otrzymania paczki

- w przypadku biustonoszy usztywnianych przyjmujemy zwroty tylko w pudełkach twardych, w których biustonosze zostały wysłane bądź inne twarde opakowania nie naruszające w żaden sposób całego biustonosza - głównie miseczki.

- bielizna szyta na miarę nie podlega zwrotu (Prawo Konsumenta Art. 38; podpunkt 3)

- zwroty przyjmujemy z poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu wraz z paragonem

- w przypadku produktów uszkodzonych zwrotu nie uwzględnia się

- zwroty pieniążków są dokonywane do 14 dni roboczych

Sklep internetowy Magic Box działający pod adresem

http://magicboxshop.pl

prowadzony przez:

Bartłomiej Świder

ul. Żwirki 5/7

41-940 Piekary Śląskie

NIP: 4980264660

tel. 32 767 52 96

Definicje:
Sklep - prowadzony przez

Bartłomiej Świder

ul. Żwirki 5/7

41-940 Piekary Śląskie

NIP: 4980264660  działający pod adresem:http://magicboxshop.pl

sprzedający towary za pośrednictwem Internetu;
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;
Produkty - towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu Internetowego

WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU:

1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Składanie zamówień na towary oferowane w Sklepie możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie Sklepu.
3. Warunkiem rejestracji jest zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu.
4. W celu dokonania rejestracji należy na stronie internetowej http://magicboxshop.pl złożyć zamówienie z jednoczesną rejestracją.
5. W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji, klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego konta, z którego może korzystać w ramach Sklepu po podaniu zgłoszonego podczas rejestracji adresu e-mail oraz hasła (logowanie).
6. Informacje podane przez klienta podczas rejestracji lub wymagane przy zakupach bez rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych, nieaktualnych lub budzących wątpliwości, Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z klientem w celu ich uzupełnienia lub weryfikacji. W przypadku, gdy kontakt z klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

1. Klient może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 14.00.
2. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych towarów lub usług,
- adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
- wyboru sposobu płatności spośród dostępnych w Sklepie.
3. Po podaniu przez klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające: opis przedmiotu zamówienia, jednostkową oraz łączną cenę zamawianych towarów, rodzaj i koszty dostawy, dane i adres klienta oraz dane do wystawienia faktury VAT, jeżeli klient żądał wystawienia takiej faktury.
4. Procedura składania zamówienia kończy się w momencie wyboru przez klienta opcji "Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia. Na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia wysyłana jest wiadomość, potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności bieżące informacje o przebiegu realizacji tego zamówienia
5. Z chwilą otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia złożenia zamówienia na wskazany przez klienta adres e-mail, klient zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży towarów objętych zamówieniem.
6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Klienta specyfikacji wskazanej w pkt 4 powyżej. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze.
7. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma poniższe możliwości:
- częściowa realizacja - Klient decyduje się na zrealizowanie zamówienia z produktów dostępnych na tę chwilę;
- anulowanie całości zamówienia;
8. Umowa sprzedaży może być dokonana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
9. Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji produktów nie oddają ich rzeczywistej wielkości - mają jedynie charakter informacyjny.

CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI:

1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, euro i posiadają zawarty podatek.
2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, wyświetlana jest po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy zamówienia.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
5. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
6. Formy płatności obowiązujące w Sklepie to: płatność przelewem, kartą kredytową, przekazem pocztowym lub PayU, płatność za pomocą platformy PayPal, na której Klient musi posiadać zarejestrowane konto.


PARAGONY I FAKTURY:

1. Do każdego zrealizowanego zamówienia na terenie Polski dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu.
2. Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne życzenie klienta, po podaniu wszystkich danych 
potrzebnych do wystawienia faktury.
3. Do każdego zamówienia poza granice Polski dołączana jest faktura VAT.

TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Przez realizację zamówienia należy rozumieć dostarczenie zamówionych towarów do klienta.
2. Realizacja zamówienia następuje po uprzednim jego opłaceniu lub po wybraniu płatności za pobraniem.
3. W przypadku braku zapłaty za zamówienie w ciągu 5 dni od daty jego złożenia, transakcja zostaje uznana za nieaktualną i będzie automatycznie anulowana.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi do 15 dni roboczych od chwili wysłania do klienta na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia informacji o otrzymaniu płatności za zamówiony towar i rozpoczęciu realizacji zamówienia, nie później jednak niż w terminie 30 (trzydzieści) dni po złożeniu przez klienta zamówienia.
5. Sklep realizuje zamówienia na terytorium całego świata.
6. Dostawa na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem firmy Poczta Polska i kosztuje 14 zł. 
7. Dostawa na terenie innych państw z wyjątkiem Polski odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej. Całkowite koszty znajdują się w tabeli cen.

REKLAMACJE

1. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
2. Reklamację należy przesłać na adres:

Magic Box

ul. Żwirki 5/7

41-940 Piekary Śląskie

(z dopiskiem REKLAMACJA)

3. Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i forularzem wymiany dołącznym do każdego zamówienia.
4. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).
2. Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga wypełnienia przez klienta formularza zwrotu, wysłanego wraz z towarem i dowodem zakupu na adres:
MissMe

ul. Żwirki 5

41-940 Piekary Śląskie
Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie formularza zwrotu przed jego upływem.
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez

niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.
4. Formularz zwrotu towaru dołączony jest do każdego zamówienia. W przypadku jego braku można przesłać prośbę na maila magicboxkontakt@gmail.com o ponowne jego wysłanie.
5. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a to co strony umowy świadczyły podlega zwrotowi.
6. W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres:

Magic Box

ul. Żwirki 5

41-940 Piekary Śląskie
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sklepu.

8. W przypadku pozytywnie rozpatrzonego odstąpienia od umowy, zwrot pieniążków dokonywany jest w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymnia poprawnie wypełnionego formularza zwrotu.

Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych" (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Dane osobowe klienta są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób nieuprawnionych
4. Zgodne z ustawą wskazaną w pkt. 2 powyżej, klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania usunięcia.
5. Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności.

Postanowienia końcowe
1. Informacje o towarach, prezentowanych na stronach Sklepu, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Sprzedawca powiadomi klientów poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na stronie internetowej http://magicboxshop.pl Klienci, którzy dokonali rejestracji w Sklepie zostaną zawiadomieni o zmianie regulaminu oraz możliwości jego akceptacji przy pierwszym logowaniu w Sklepie, licząc od chwili wejścia w życie nowego regulaminu. Odmowa akceptacji regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
4. Spory pomiędzy Sprzedawcą a klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
5. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12-07-2016


Please wait...